Header Ads

 Борис Болотов

"У далекі 90-ті я вантажив цеглу...": Топ-чиновник розповів слізливу історію про те, як заробив свої незліченні статки (відео)

Павло Кривонос, який пропрацював останні 25 років гендиректором держпідприємства "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв", задекларував елітний будинок у Козині, дві квартири в центрі Києва і офісні приміщення на Печерську. Про це йдеться розслідуванні програми "Слідство.Інфо", передають Патріоти України.
Крім того, в декларації чиновника зазначено три автомобілі і заощадження на 5 млн гривень.
За його словами, гроші і таке майно накопичив за "46-річний трудовий стаж", адже нібито почав працювати з юнацьких років.
"З ранніх років, коли я був студентом, я не сидів тільки за книжками. Я підробляв. Я розвантажував вагони на Київ-Петрівці. Я розвантажував цеглу. Я працював -підробляв у сімейних кооперативах. Так пощастило, що я свого часу купив ще в ті далекі роки квартиру. Дуже її вигідно продав. Це був, здається, 90-й рік", - повідомив чиновник.
Також він розповів, що відразу після розвалу СРСР брав гроші в "Ощадкасі".
"Тоді ще на рублі, отримав у банку дойч-марки, і потім ці рублі стали купонами. Тому я на ці кошти купував нерухомість, акції "Фармак" на Подолі", - додав він.
За оцінкою ріелторів, квартира Кривоноса на вул. Тургенєвській може коштувати 600 тис. доларів.
За словами чиновника, житло нібито купила його дочка, але оформила на свою маму.
Квартиру на вулиці Франка ріелтори оцінили в 260-270 тис. доларів. Голова держпідприємства пояснює, що приміщення належить тещі, а дружина отримала його в подарунок і тепер здає в оренду.
Нерухомість Кривоноса на печерських пагорбах коштує приблизно 220-240 тисяч доларів. Чиновник каже, що його також нібито придбала дружина, але приміщення поки пустують.
Крім того, вартість ділянки чиновника, розташованої в Козині, оцінюється в близько 600-620 тис доларів, а ділянка разом із будинком - в не менше 3 млн доларів.
За даними журналістів, чиновник перекрив доступ до свого дому з боку водойми, тим самим обмеживши доступ до води інших жителів населеного пункту.
Також у розслідуванні вказується, що держпідприємство під керівництвом Кривоноса укладало сумнівні угоди: зокрема, інвестором і забудовником котеджного містечка для іноземних представників у Пущі Водиці є близький друг чиновника Володимир Дробот.